En aquesta pàgina es penjaran els documents relatius a l’impacte de les Grans Cadenes de Distribució en el teixits socials dels pobles i ciutats on s’instal·len els estabilments comercials de distribució moderna.

Conceptes claus:

NO PODEM PARLAR DE CONSUM SENSE PARLAR DE DESIGUALTAT

Uniformització social

Publicitat / Manipulació / Marketing

Explotació laboral

Desert urbanístic / social

Tb concentració kapital, no?

Tipologies de consumidors i consumidores

La distribución moderna: la invasión de los supermercados
Article d’Esther Vivas al nº94 de la Revista VIENTO SUR

La “Hiperfusión”

Article de 1999 on ja s’avançava el que està passant actualment. Mirar una mica enrere per a comprovar cap on avancem…

“La abuela que quería sardinas frescas”, María González
Reflexió de l’impacte dels supermercats i el model de consum sobre el territori i les relacions personals

Treballadors de grans magatzems reclamen un segon dia festiu setmanal
Reivindicacions sindicals sobre la jornada laboral dels treballadors i treballadores dels grans magatzems

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s